Πολιτική επιστροφών - ακυρώσεων

Επιστροφές γίνονται δεκτές στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Εάν το αποσταλέν προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, θα πληρώσουμε εμείς για το κόστος επιστροφής του και θα σας αποστείλουμε με δικά μας έξοδα άλλο προϊόν για την αντικατάσταση του. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεση πίστωση του ποσού που καταβάλατε.
  • Εάν αλλάξετε γνώμη και θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν, μετά από επικοινωνία μαζί μας, πρέπει να πληρώσετε εσείς για το κόστος επιστροφής του προϊόντος. Σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να επιστρέψετε το είδος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση σου σχετικού παραστατικού. Η πίστωση του ποσού που καταβάλατε πραγματοποιείται αφού παραληφθεί το είδος και επιβεβαιωθεί ότι βρίσκεται στην εργοστασιακή του συσκευασία, χωρίς δείγματα παραβίασης της συσκευασίας ή οποιασδήποτε χρήσης του προϊόντος. Δε γίνονται δεκτές επιστροφές για προϊόντα ειδικής παραγγελίας.
  • Περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες χρήσης του προϊόντος (D.O.A. - Dead on arrival). Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή, αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και ισχύει συνήθως για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ισχύει διαφορετικός χρόνος για κάθε προϊόν από 3 έως 20 ημέρες ανάλογα με τον κατασκευαστή). Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου.
    Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή. Λόγω του ότι κάποιοι κατασκευαστές ενδέχεται να παρέχουν υποστήριξη στο χώρο σας, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ' των προτέρων με τον πάροχο της εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον δυνατότητες – παροχές εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών.
    Η αποστολή προς τα εξουσιοδοτημένα Service Centers γίνεται με δικά σας μέσα και κόστος εκτός αν προβλέπεται κάτι διαφορετικό από τον κατασκευαστή.

    ΠΡΟΣΟΧΗ!
    Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «Service Center» καθώς και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.